Pagina's

zaterdag 28 februari 2015

Interview met mij: Hardlopen voelt als een feestje

Ik ben al 4 jaar pacer bij de trainingslopen van de Road tot Rotterdam (voorbereiding op de marathon van Rotterdam). De laatste twee jaar loopt Anouk Bakker mee. Anouk schrijft voor prorun en interviewt hardlopers. In deze serie interviews vertellen lopers waarom het hardloopvuurtje in hen nooit dooft. Na de eerste Road to Rotterdam training vroeg Anouk of ze mij mocht interviewen. Geen probleem natuurlijk want ik vind het leuk om over hardlopen te praten (misschien worden mensen inmiddels wat moe van mijn marathon verhalen?).
Het is een leuk interview geworden en Anouk heeft het verhaal waarom ik hardlopen zo leuk vind en waarom ik pacer ben bij de Road tot Rotterdam goed verwoord! Allemaal HET INTERVIEW lezen dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten